Podkamień koło Brodów

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Nawigacja

Aktualnie online

-> Gości online: 4

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 579
-> Najnowszy użytkownik: Marylkasz

Ostatnio Widziani

harry harry
1 dzień
Roman
1 dzień
robert1942
2 dni
wgrybos
2 dni
swietojanski
3 dni

Statystyki

Zdjęć w galerii: 1745
Artykułów: 374
Newsów: 232
Komentarzy: 1418
Postów na forum: 855
Użytkowników: 579

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

05-03-2020 05:38
Album: Dokumenty. Ciekawe skany "podkamienieckich" dok. W. Bieżana: tutaj.

11-05-2013 15:04
Dzięki dostępowi do ksiąg udało się rozpoznać nagrobek Małgorzaty Piątkowskiej oraz Jana i Anny Pleszczuk, Wandy Szymborskiej i Antoniny Szmigielskiej.

20-08-2012 13:21
Indeksy uzupełnione zostały o śluby osób o nazwiskach na literę "T" z lat 1785-1942

09-08-2012 16:26
Uzupełniłem o kolejną notkę z gazety artykuł "O Podkamieniu w prasie"

29-07-2012 12:58
Poprawiłem plan cmentarza - szkoda, że nikt nie zwrócił mi uwagi na błędy na tej stronie.

14-06-2012 14:16
Dzień dobry. Mam naimię Serhij. Jestem z Ukrainy. Na tej stronie internetowej w Liście zamordowanych w Podkamieniu w klasztorze osób znalazłem informację o bracie mojego pra-pradziadka Andrzeja Juzwy.

18-03-2012 20:59
Wizualnie poprawiłem plan Podkamienia: http://www.podkam.
..?page_id=9

24-02-2012 18:50
Przybyło kilka wierszy w dziale "Wiersze i proza".

01-03-2010 18:37
Wzorem strony http://www.olejow.
pl
będę zamieszczał genealogie rodów z Podkamienia, (dostęp dla grupy "Genealogia". Aby przynależeć należy wyrazić taka chęć

01-02-2010 23:22
Poprawiłem trochę listę pomordowanych - ułożona została wg miejsca mordu.

Ankieta


Pamiętaj - Ty też możesz pomóc!!
Wypełnij i wyślij ankietę dot. pomordowanych.
ANKIETA

Stowarzyszenie


A czy Ty zapisałeś/-aś się już do Stowarzyszenia Kresowego Podkamień?
DEKLARACJA

Ankieta

Czy zaakceptowałbyś /-ałabyś reklamy Google wyświetlane na stronie?

TAK
TAK
48% [13 głosów]

NIE
NIE
52% [14 głosów]

Ogółem głosów: 27
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 28/08/2017 17:24

Archiwum ankiet

Identyfikacja


Identyfikacja osób

Genealogia


Genealogia Podkamienia

Księgi metrykalne


Księgi metrykalne

I Kataster


Kataster józefiński

II Kataster


Kataster franciszkański

Ostatnie komentarze

Top komentatorzy

Ostatnie zdjęcia

Najczęściej

Najczęściej oglądane:
Liczba obejrzeń: 10,619
Wielki Kamień
Liczba obejrzeń: 9,647
Figurka na nagrobku
Najczęściej komentowane:
Liczba komentarzy: 11
Ułani
Liczba komentarzy: 10
Figura Chrystusa
Najczęściej oceniane:
Liczba ocen: 4
Średnia: 5.00
Na tle pomnika
Liczba ocen: 3
Średnia: 5.00
Klasztor

Newsletter

Aby móc otrzymywać e-maile z Podkamień koło Brodów musisz się zarejestrować.

Warto tam zajrzeć

Zobacz temat

 Drukuj temat
Status animarum - pomoc genealogom
krystian
Piasecznego Mykyty ani Nicetusa w spisie nie ma. Przykro mi.
 
http://www.wilfartgen.podkamien.pl
harry
Przeglądając swoje mikrofilmy znalazłem nazwisko Piaseczny Matheus. Może o to chodzi Panie Robercie?
 
robert1942
Dziękujemy! Być może jest to Mateusz sam. Dokumenty w czasie ZSRR był dużo błędów. Nazwa Nikita nigdy nie słyszał w naszym regionie. Mój pradziadek Piaseczny M. mieszkał w końcu XIX wieku i może w początku XX wieku.
 
harry
To co mam o Piasecznych pochodzi z księgi ślubów:


13 maj 1872- Piaseczny Mathaus i Ahafia Gorczakowska
29 kwiecień 1875- Piaseczny Mathaus i Jasińska Julia
3 listopad 1885-Piaseczny Matthaeus i Twerdochlib Pelagia
26 luty 1889- Piaseczny Joseph i Simon Anna
4 sierpień 1896- Piaseczny Michał i Ulana Wróblewska
24 paźdz. 1905- Piaseczny Joseph i Aloysia Sarzyńska
17 listopad 1908- Piaseczny Joannes i Eufemia Sadowicz
23 listopad 1909- Piaseczny Antonius i Anna Wróblewska
20 maj 1930- Piaseczny Jan i Sienkiewicz Anna
18 luty 1933- Piaseczny Franc i Kotowska Olga
15 luty 1936- Piaseczny Stefan Marian i Stefania Berezniak

Pierwsze trzy pozycje to ten sam mężczyzna.
 
robert1942
Bardzo dziękuję.
 
krystian
No, przy tak zebranej ilości informacji, to zostało już tylko ułożyć drzewo genealogiczne i podzielić się nim z innymi użytkownikami na stronie Smile, tak jak zrobiły to już rodziny Bajewicz, Wilfart, Świętojańscy, Walichnowscy i ... no i nikt więcej, Frown a szkoda wielka, bo zawsze można byłoby próbować łączyć drzewa poszczególnych rodzin. Dlatego proszę jeszcze raz - jeśli ktoś ma już stworzoną genealogię swojej rodziny i pochodzi ona z Podkamienia, to niech podzieli się informacjami z innymi. Chodzi tu tylko o genealogię do początków XX wieku, więc ustawy o ochronie danych nie łamiemy Smile
 
http://www.wilfartgen.podkamien.pl
Taddeusz1
witam. czy znajdzie Pan cos na temat rodziny Saleckich ?
 
harry
Indeksów na literę S nie posiadam. A decydowało tu nazwisko pana młodego. Jeśli natrafię na kobietę o tym nazwisku - dam znać.
Edytowane przez harry dnia 06-09-2012 14:35
 
harry
W indeksach ślubów posiadam tylko tyle o Saleckich:

21.02.1865, Boszkiewicz Dominic, 24, Salecka Thecla, 24, Podkamień
26.10.1875, Buraczek Anton, 21, Salecka Rosalia, 21, Podkamień
14.02.1901, Pryszczewski Andreas, 22, Salecka Rosalia, 26, Podkamień
Edytowane przez krystian dnia 06-09-2012 18:34
 
krystian
Taddeusz1 napisał(a):
witam. czy znajdzie Pan cos na temat rodziny Saleckich ?


Czy zapisy w Status animarum też Pana interesują? Jest tam trochę Saleckich. Chodzi o kogoś konkretnego czy zapodać wszystkimi wpisami?
 
http://www.wilfartgen.podkamien.pl
Taddeusz1
Dziękuję Panie Henryku za cenne dla mnie informacje z indeksu ślubów.
Panie Krystianie - interesuje mnie wszystko co dotyczy Saleckich - dzięki temu może uda mi sie poskładać chociaż część drzewka genealogicznego ...
Strona o Podkamieniu jest dla mnie - może nie jedynym, ale jednym z niewielu źródeł informacji na temat rodziny Stockich. Ustaliłem, że Tadeusz Stocki, który mieszkał i zmarł w USA, jest synem Jana. Z wykazu pasażerów statku Kaiserin August Victoria wynika, że Jan Stocki wypłynął do USA w 1906 roku. Niestety Tadeusz, syn Jana urodził się w Podkamieniu w 1916 r. (a więc mam juz dwóch Janów). Jan Stocki, ojciec Tadeusza, zawarł związek małżeńsdki z Teklą Salecką.
Czy to jest ta sama, która zawarła związek małżeński z Dominikiem Boszkiewiczem ? ( Panie Henryku - czy w indeksach ślubów po imieniu podany jest numer domu (24 - to numer domu, w którym mieszkali Stoccy - na podstawie Status Aminarum) ... za dużo łamigłówek ...
Panie Krystianie proszę o wszystkie wpisy - będę zobowiązany.
 
harry
Sorry. W kolejności podane są: data ślubu, nazwisko pana młodego, jego wiek, nazwisko panny młodej, jej wiek i miejscowość. Więc Rosalia to nie jast ta sama osoba w obydwu przypadkach.
Edytowane przez harry dnia 07-09-2012 11:29
 
krystian
Niektóre zapisy mogą się dublować, gdyż jak widać przeprowadzali się spod jednego numeru pod drugi.

Saleccy

Numer domu: 14
Gąsiorowski Michał Franciszek, ur.10.09.1836
Sybila (Sokołowska), żona, ur.19.06.1835, zm.21.08.1869
Marianna (Salecka), II żona, ur.08.08.1846

Numer domu: 17
Lutocki Grzegorz, ur.09.03.1848, syn Wojciecha i Marcelii Saleckiej, ślub 11.1871
Zofia (Bełej), żona, córka Michała i Marianny Pałasian, gr.kat.

Numer domu: 22
Salecki Teodor, ur.28.05.1849, syn Jana i Konstancji Taworowskiej, gr.kat.
Barbara (Psutka), ur.17.11.1854, córka Tomasza i Anny Wondinskiej [?], ślub 07.11.1871

Numer domu: 22
Salecki Jan, ur.1812, gr.kat.
Konstancja (Taurowska), żona, ur.1820, zm.28.06.1863
Karolina, córka, ur.28.10.1844, poszła za mąż
Marianna, córka, ur.08.08.1846, poszła za mąż pod nr 14
Elżbieta, córka, ur.17.03.1852, poszła za mąż pod nr 24
Rozalia córka, ur.17.09.1854

Numer domu: 24
Walichnowski Jan, ur.21.03.1847, syn Józefa i Teresy Paszko
Elżbieta (Salecka), żona, ur.14.11.1852, córka Jana i Konstancji Taurowskiej, ślub 14.05.1872

Numer domu: 32
Gorczakowski Jan, ur.27.08.1846, zm.26.11.1886, syn Szczepana i Marianny Saleckiej, ślub 16.08.1869
Ewa (Gajowy), ur.24.12.1840, córka Bazylego i Anny Grech. Po I mężu Batoryna
Antoni, syn, ur.03.01.1871, zm.17.01.1889
Dominik, syn, ur.01.08.1873, zm.05.10.1874
Ludwina, córka, ur.29.09.1875
Piotr, syn, ur.10.04.1878
Dominik, syn, ur.09.08.1880
Wiktor, syn, ur.22.03.1884, zm.10.02.1886

Numer domu: 118
Gorczakowski Stefan, ur.1814, zm.25.12.1871
Marianna (Salecka), ur.1800, gr.kat.
Jan, ur.27.08.1846, ożenił się nr 32
Michał, ur.27.09.1851, zm.12.10.1851
Piotr, syn, ur.21.11.1856, ożenił się z Kruk

Numer domu: 118
Piaseczny Mateusz, ur.08.09.1849, syn Bartłomieja i Agnieszki Ziomkowskiej
Ahapia (Gorczakowska), żona, córka Stefana i Marianny Saleckiej, ślub 04.08.1872

Numer domu: 132
Wierzbicki Michał, ur.1789, zm.07.03.1861
Teresa, żona, ur.1800, zm.17.04.1863
Wiśniewska Barbara, córka, ur.1828, wdowa
Feifer Kacper, pasierb, ur.1834
Salecka Rozalia, ur.1824
Józef, syn Rozalii, ur.1851

Numer domu: 159
Salecki Tomasz, ur.1844, gr.kat.
Marianna (Kołodkiewicz), żona, ur.31.01.1854

Numer domu: 340/2
Rostocki Andrzej, syn Mikołaja i Rozalii Saleckiej, gr.kat.
Franciszka (Barecka), żona, ur.1832, córka Pawła i Marianny Partaczyńskiej
Marianna, córka, ur.19.02.1865, zm.13.04.1870
Joanna, córka, ur.16.06.1868
Rozalia, córka, ur.04.09.1870

Numer domu: 372
Pryszczewski Jan, ur.22.03.1844, syn Jakuba i Anny Orłowskiej, ślub 22.02.1870
Rozalia (Sołtys), żona, ur.07.08.1851, córka Tomasza i Katarzyny Saleckiej
Agnieszka, córka, ur.20.01.1871, zm.07.03.1872

Numer domu: 414
Salecki Mikołaj, ur.1818, syn Jana i Anny Baszyńskiej
Zofia (Bernacka), żona, ur.1818, zm.02.09.1869
Albina, córka, ur.28.02.1858, zm.27.11.1858
Tekla (Sołtys), II żona, ur.04.03.1840, córka Bazylego i Rozalii Sienkiewicz
Wiktor, syn, ur.05.09.1870

Numer domu: 434
Pryszczewski Jan, ur.22.03.1844, syn Jakuba i Anny Cołowskiej, pod nr 372
Rozalia (Sołtys), żona, ur.07.08.1851, córka Tomasza i Katarzyny Saleckiej, pod nr 372

Numer domu: 434
Sołtys Tomko, ur.1817
Katarzyna (Salecka), żona, ur.1819, zm.02.12.1869
Marianna, córka, ur.1843, zm.04.01.1864
Rozalia, ur.07.08.1851, poszła za mąż
Salecki Józef, brat Katarzyny, ur.1826, ur. w Załoźcach
 
http://www.wilfartgen.podkamien.pl
Taddeusz1
Dziękuję a pomoc. Pozdrawiam.
 
krystian
Proszę bardzo. I to by było na tyle. Dziś przeglądając sobie jeden z popularniejszych portali genealogicznych, odnalazłem tam kilka drzewek osób, które są u nas zarejestrowane i korzystały z naszej pomocy. Zawsze powtarzam, że chętnie udzielę takowej, jeśli tylko posiadam jakieś materiały, w zamian chciałbym natomiast tylko tyle, żeby się tu z nami podzielić tym co udało się zebrać. Do tej pory drzewka opublikowałem ja (Wilfartów i Walichnowskich), Harry (Bajewiczów) i pan Czesław (Świętojańskich). Okazuje się jednak, że osób mających takie drzewa jest o wiele więcej, tylko chyba się dzielić nie chcą...
Jest mi z tego powodu niezmiernie przykro, a skoro można publikować takie informacje na płatnej platformie (niestety nie mogę posprawdzać sobie szczegółów, bo dostęp jest płatny i to niemało) to w zasadzie można też takie informacje kupować. Tak więc może jednak faktycznie już niedługo wprowadzę odpłatność za wszelkie dane jakie posiadam? Przynajmniej będę miał z tego jakąś kasę, bo po dzisiejszym odkryciu przyjemność z udzielania pomocy już straciłem.
PS. Panie Tadeuszu proszę nie brać tego do siebie, bo akurat drzewa genealogicznego Stockich i Saleckich tam nie znalazłem, ale innych znanych z Podkamienia rodzin, a i owszem.
 
http://www.wilfartgen.podkamien.pl
harry
Niestety - nie można się z Panem nie zgodzić.
 
Taddeusz1
... nie biorę tego do siebie, jestem na etapie tworzenia "historii Rodziny Stockich", po zakończeniu wszystkie pliki prześlę Panu do ewentualnego wykorzystania ... ale po tym co Pan napisał następnym razem zastanowię się czy zwrócić się do Pana o pomoc ... życzę Panu, aby Pan jak najdłużej czerpał przyjemność i satysfakcję z tego co Pan robi dla byłych mieszkańców Podkamienia.
 
krystian
Napisałem, żeby Pan tego do siebie nie brał, bo akurat te gorzkie żale zacząłem wylewać pod postem od Pana. Proszę natomiast zawsze o nadsyłanie wszelkich materiałów (w tym i drzewek genealogicznych, ograniczonych w czasie do początków XX wieku, tak żeby nie było problemów z publikacją danych osób żyjących). Po co i na co to? Takie drzewko to zawsze przyczynek do dalszych badań. Może odnalezienie jakiejś osoby w czyjejś genealogii pozwoli ułożyć własną albo rozwikłać zagadkę zaginionego członka rodziny?
 
http://www.wilfartgen.podkamien.pl
Ewamiel
Panie Krystianie!
Zamieszczam w nowym wątku w "Genealogii Podkamienia" kawałeczek mojego drzewka związanego z Podkamienie. Niewiele tego, ale informacje zdobyłam tylko dzięki tej stronie.
Pozdrawiam
 
krystian
Dorota Rybicka napisał(a):
Proszę o informacje na temat Moskwiaków, niestety nie znam wcześniejszych imion przed Michałem Moskwiakiem.Pozdrawiam Dorota Rybicka


Otrzymałem następującą informację dot. Moskwiaków od p. I.Moskwiak i za jej zgodą ją publikuję.
W spisach mieszkańców robionych przy okazji kolędy, z podanego w internecie okresu, brak jest Moskwiakow. Miał Pan rację, że pewnie nie pochodzili z Podkamienia.
Pierwszym Moskwiakiem w Podkamieniu był Michal ur. 1867r. (mógł przybyć do Podkamienia 1890-1894). Moskwiaki pochodzili z Postomytów (Pustomytów) k.Lwowa.
Dziadek po ukończeniu szkoły leśnej we Lwowie, był zatrudniony u jakiegoś barona,
a następnie u hr. Cetnera w Podkamieniu. Był zarządcą, a później plenipotentem majątku Cetnerow.
Michał Moskwiak ożenił się z Marią Buczkowską, siostrą Tomasza Buczkowskiego. Tomasz był ojcem Leopolda i Mariana (literatów) oraz Tadeusza i Zygmunta (zamordowani przez UPA), a również Stefana (prawnika), Józefa (bankowca, dyr. Banku Gospodarstwa Krajowego), Wandy.
I. Moskwiak

Edytowane przez krystian dnia 08-10-2012 16:43
 
http://www.wilfartgen.podkamien.pl
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.20
9,750,560 unikalne wizyty